miercuri, 17 martie 2010

viata mea

viata mea este ca si apa plata,
cand nu o am imi trebuie,
nu are culoare, nu are gust, nu are sens
traiesc inconjurat de oameni dar sunt singur,
pot sa fac multe lucruri dar nu fac niciunul
sacul de sperante de cand este gol este ros si de
molile dezamagiri,
cand a venit si la mine iubirea nu am fost capabil sa o retin,
nu sunt un artis care poate sa duca in minte toata viata
o iubire,
nu imi pasa daca este mai rau decat este raul de acum,
nu imi pasa se imi este frig sau cald,
sete sau foame, de ma iubesti sau nu,

nu ma pot adapta,
am o viata si inca sunt liber,
dar nu imi pasa,
alti au fost privati de libertate poate chiar toata viata
fara voia lor
totul se va termina dar pana atunci voi trai si eu in viata mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti