joi, 18 martie 2010

sa zic si eu ca traiesc

voi face bani
pentru ce?
sa fie acolo, poate chiar se vor dusmani dupa moartea mea
pentru iei
sa iubesc femeia
pentru ce?
sa nu fiu singur, sa am parte de iubire
pana acum a fost mai rau si cand incepusem sa fiu mai linistit
mereu a aparut femeia si a creat haos
nu zic ca nu este bine
dar parca e mai bine fara
imi place femeia dar sa nu o ating
fiecare poate interpreta cum vrea dar eu stiu varianta mea
iubirea platonica este mai buna
sa fiu un artist cunoscut
pentru ce este buna faima
iti fura libertatea de a fi invizibil cand treci pe undeva
pierzi mai multe decat castigi
am o varsta si nu stiu ce sa fac cu timpul ramas
nu stiu strada, desi merg pe una
sunt eu si atat
cui nu-i place ca sunt asa cum sunt...
modelat de mine insu-mi, de societate, de oameni din jurul meu, de munca mea si de altele
ipocrit, gura lunga, mut, trist, plictisitor, cicalitor, schimbator, oportunist,
nici doi bani,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti