luni, 8 februarie 2010

nu este, dar este

Este ceva nou
sunt hotarat sa fac ceva
as spune asta dupa ce am facut asta
dar o spun acum
incerc sa fiu eu, exact asa cum sunt
nu ca nu as fi fost pana acum eu
dar acum pun mana pe creion si trag in viata mea niste lini
de aprofundare a expresiilor
numai lasi stau monotoni ca niste ganditori
dar nu fac nimic
asa am fost si eu
e timpul sa fiu si eu cineva
am auzit de alti care au ramas
nu ii imit
iubesc cu foc si sting cu apa pasiunile
nimeni nu ma iubeste cand nu fac nimic
dar nici pe tine
si e mai bine asa
poate zici ca tu nu ai nimic
nici eu nu am
poate crezi ca ai pierdut mai mult decat mine
te inseli, am pierdut si eu destul si voi mai pierde
asa este viata
stii si tu cred ca in timp ce eu am scris asta
sau in timp ce ai citit asta au murit multe persoane
de foame, de boli, accidente si multe altele
si tu te plangi?
ce e viata pentru tine?
ne legam de lucruri mici
si uitam sa fim naturali
si ne pierdem timpul cu cititul cartilor
care ne dau reteta succesului
incearca sa faci ceva si tu
nu fi un robot dintr-o fabrica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti