vineri, 5 februarie 2010

gandurile mele

O aud, o simpt
are un parfum de coji de portocala
sau ceva mai natural
de pe la noi din tara
e greu sa ajung la ea
dar ea traieste-n mine
si sunt gelos ca alti-o folosesc
dar nu ca mine
incerc s-o inteleg
dar greu imi vine uneori
cand iarna vine e mai stearsa
fara pata de culoare
si seara este-n tunecata
dar vara dimimeata
o simpt ca e mai speciala
cand soarele o bate
si stau la o cafea
ma prinde dorul in asfel de momente
au atins-o multi in sute de feluri
care o rana mica
o cicatrice
o durere spontana,
dar au trecut si vor mai fi
poate asa se naste ea
din lovituri ca samanta putrezita in
pamant...
nu imi pasa ce zic alti
este-a mea
da este doar amea manjita si de mine uneori
dar este-a mea

e viata mea, e suflarea vieti
din mine, sunt eu.
tu cine esti? te-ai intrebat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti