miercuri, 27 ianuarie 2010

vreau sa te ating

vreau sa te ating
dar viata...
sti tu cat de greu
este sa ajung...
la tine

consolat de amintiri
merg mai departe
ai fost una din ele
te-am iubit dar nu...
ca pe ele

as vrea sa fiu
mereu cu tine
dar viata nu ma lasa
o iubire platonica

vreau sa fi fericita
sa poti zambi
sa ai viata frumoasa
sa fi tu

eu voi merge pe drum
cu un ochi la drumul tau
iti trimit si un inger
eu te iubesc
nu te posed

sunt slab dar...
tu imi dai putere si speranta
o ruga inalt si pt tine
si totul va fi bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti