marți, 26 ianuarie 2010

pe un picior de slap

pe un picior de slap
ma muscat un rac
si eu mai rabd
in frigul minti mele

sunt un mosh in gandire
ca un american
care sta pe terasa si isi
mangae barba, satul de bere

platesc o rovinieta pt
drumul vieti care este plin de gropi
asteptand la niste cozi
si curios din fire
intreb si eu pe cineva
-pt ce se astepta aici?
si un raspuns sec imi loveste sperantele
"fericire..."

nu mai astept atunci
merg mai departe,
alta data era altfel dar acum este asa
inconjurat de sperante
de reclame false
de nebuni care vor sa se vanda

ce e omul?
cea mai mare jigodie
poate arta il mai face sa uite
sa fie rau sau sa vada banul

mergem cu dreptul inainte
stangul merge mai greu
daca as fi inger as zbura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti