miercuri, 11 noiembrie 2009

tu

la inceput acum cateva luni cand te-am cunoscut erai pt mine la fel,
nu chiar ca toate dar pur si simplu nu ma atrageai deloc,
dupa ce te-am mai intalnit si am vazut ca esti cu totul alfel,
am vazut apoi ca ceva care ma atrage la tine si am incercat sa te cunosc,
esti cum mi-am dorit sa fi,
imi place ca esti matura dar esti si copila,
imi place simplitate ta,
imi place felul tau de a fi,
te-am ascultat si am auzit tot ce ai spus,
se citea in ochj tai ca vrei sa ma cunosti si tu,
nu stiu ce te-a facut sa te schimbi,
nu te vad decat asa cum esti,
te cred cand vrei sa exagerezi,
stiu ca ai nevoie de iubire,
cand te-am intrebat daca putem incepe o relatie, tu mi-ai zambit si ai zis ca deja a inceput,
nu te critic pt ca te-ai oprit,
stiu ca prima iubire nu se uita, stiu ca si eu am scapat greu de acest lucru,
dar daca ne cufundam mereu in trecut poate sa ramana chiar si deceni,
as vrea sa vb deschis cu tine,
eu te iubesc pt ceea ce esti,
poate nu stiu eu sa te iubesc asa cum vrei tu,
poate tu ai pareri despre mine fara sa ma intrebi,
te inchizi prea mult in tine,
si tu meri-ti sa fi iubita, dar trebuie sa te deschizi,
nu mai adaug nimic, oricum nu stiu ce se va intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti