vineri, 18 iunie 2010

ultimul mesaj pe blog

Asta a fost
am ales ce am vrut
pana la urma nu am pierdut nimic
pt ca totul este construit din iluzi
iluzi care pt multi inseamna
viata reala
nu regret pt ca oricum nu am avut nimic
sa pierd
tot ce are valoare este doar timp
privesc masini, case si diverse obiecte
care pt uni sunt garanti
privesc oameni care depind de cei din jurul lor
nu este rau
dar parca ne transformam in animale ingramadite intr-o
ferma multumindu-ne cu un loc cald si mancare
vezi peste tot vorbindu-se de sex
cluburi pline de tineri care nu au identitate
toti vrem pace interioara
dar suntem atat de confuzi incat nici nu stim cum
sa o obtinem
totul este infestat de vici
lene, nepasare, interese, curaj de un nou inceput
si toate astea le am si eu
si multe altele
viata a fost grea mereu
in toate timpurile
dar asta nu conteaza
Dumnezeu nu doarme
ne va ajuta pe toti sa reusim

2 comentarii:

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti