joi, 3 iunie 2010

sunt un sfant convertit pe patul de moarte,

fara durere,
inima este plina de bataturi,
ca mana unui ferar,
trupul este obosit de plictiseala acumulata,
in timp,
sangele curge prin corp si il reinprospateaza,
si merg mai departe,
sunt copii care mor de foame,
si eu mai am pretenti ca nu te pot avea?
sunt orfani care nu au nici un sprijin si eu te vreau pe tine?
nu voi muri plictisit daca nu te voi avea langa mine...
gata cu cersitul iubiri
nu iti spun nimic pt ca inteleg tot,
in felul meu...
noi oameni nu stim sa iubim,
la fel si eu si tu...
visele nu au loc in viata reala...
sa nu iti imaginezi ca sunt trist si plictisit,
imi place cum sunt,
trecutul nu ma afecteaza, viitorul nu ma intereseaza, sunt prezent aici si acum,
ma consum ca o lumanare,
pe alti ii luminez, pe uni ii orbesc,
pt uni sunt prea departe, pe uni ii ard
daca vrei sa faci ceva pentru mine,
bea o bere in cinstea mea sau inainte sa te culci in linistea camerei tale
roaga-te pt mine,
sunt hotarat sa fiu o singura bucata,
nu accept compromisuri,
sunt un sfant convertit pe patul de moarte,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti