joi, 11 februarie 2010

un sir de litere

sa incep cu inceputul
era un T si repede a disparut, si asa eram un pusti
apoi avenit un V care mea creat niste probleme de durata
suparat de V a venit in ajutor un D , dar a disparut cum a venit
s-a mai speriat si un I si a plecat
a venit un J dar a inceput sa se raceasca si a plecat
a venit si un A dar nu era nimic
nu ma mai gandeam la nimic
imi faceam treaba cu zel cand a venit si un L
si asta a fost extragerea
fiecare a avut un parfum special dar fiecare a avut un timp

uneori am zis ca nu imi mai bag nasul in sacul vieti sa vad ce mai gasesc
dar sacul sa mai rupt si a cazut si la mine cate ceva
dar nu am vrut sa schimb nimic la ce a cazut
fiecare era frumoasa asa cum era
e timpul sa merg si pe niste drumuri de munte sa simpt si eu viata,
nu imi pasa de acel sac,
daca va cadea ceva o voi pune inapoi,
nu pot sa merg pe 3 cai diferite, asa ca nici nu voi mai miza pe niste sperante
nu mai vreau sa vorbesc prin cuvinte ca si asa nu ma pricep
nu mai vreau sa pun baze in nimeni,
vreau sa ma consum pt ceva mai bun
v-am iubit la timpul vostru acum sunt liber...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
nu are rost sa iti povestesc pt ca si asa nu ma vei putea cunoaste prin cateva cuvinte, nici macar din postari nu ai cum sa ma cunosti